• Mei 2019 - Horseshoe Bend

In mei 2019 zaten we o.a. bij de Horseshoe Bend…

• Mei 2019 - Grand Canyon

In mei 2019 zaten we o.a. bij de Grand Canyon…

• Mei 2019 - Las Vegas

In mei 2019 waren we o.a. in Las Vegas…

• Mei 2019 - Route 66

In mei 2019 reden we o.a. over Route 66…

• Zomer 2018 - Cape Coral (Florida)

Deze zomer zitten we o.a. in Cape Coral (Florida)…

• Zomer 2017 - San Francisco

In de zomer van 2017 zaten we o.a. in San Francisco…

Bekijk het verslag
  • Zomer 2016 - Boston

In de zomer van 2016 zaten we o.a. in Boston…

• Zomer 2016 - Niagara Falls

In de zomer van 2016 waren we o.a. bij de Niagara Falls…

Bekijk het verslag
  • Zomer 2016 - New York

In de zomer van 2016 zaten we o.a. in New York…

Welkom op onze weblog ‘Somertjes in the USA’

Wij (Marjolein, Geert Jan, Daan en Eva) zijn gek op reizen en dan met name naar de USA. Van al onze reizen naar de USA houden wij een weblog bij, zowel voor ons zelf als naslagwerk, maar ook voor familie, vrienden en bekenden die ons willen volgen.

De laatste updates

Dag 12

Vandaag de laatste volle dag, we hadden nog wat op lijstjes staan qua kleding.Maar eerst naar de TA terug voor een nieuwe bon, ik was hem kwijt🙄. Ik kreeg gelukkig een nieuwe, ii had nog wel erg last van de kies, kan nog niet zonder pijnstillers, maar is normaal.We gingen op zoek naar een Wholefoods, […]

Dag 11

Wat een dag🙄🙄Ik slaap slecht door de kiespijn en in de nacht zoek ik alvast wat tandartsen op in de buurt.Ik denk toch dat ik even langs moet.Ik kan er echt niet mee kauwen, zo pijn.We gaan vandaag naar Pasadena, niet ver hier vandaan.Het hotel konden we al vroeg in, en we gaan daarna richting […]

Dag 10

We hebben weer lekker geslapen, alleen ik heb toch nog steeds last van mijn kies, ik ben voor mijn vakantie nog speciaal naar de tandarts geweest om die kies te fixen zodat dat ik daar geen last van zou krijgen.. mooi wel, en ik denk zelf dat de kies te hoog is. Ik kijk het […]

Dag 9

De zon schijnt al heerlijk al is het nog vroeg, geen wolkje aan de lucht en de wind lijkt mee te vallen, dus GJ en ik gaan richting zwembad.Het water is gewoon lauw, dus heerlijk er snel ik met mijn band🤪.Het is totaal niet druk, er zijn er nog 2 aan het zwemmen, heerlijk dit.Later […]

Dag 8

Vandaag rijden we van Las Vegas naar Palm Springs. Een rit van ongeveer 4,5 uur.We zitten nog steeds in Las vegas dus dat betekend, ontbijt van de Wynn buffet😀.Onze eerder ervaringen leert dat je vroeg moet zijn, dus ik wilde wel rond 8.00 erzijn. Het gaat om 7.30 open maar daar kreeg ik niemand voor […]

Dag 7

Vandaag naar Las Vegas!Het is nu niet meer zo ver, zo kleine 2 uur.Goed te rijden, en we genoten weer van het landschap.Het ontbijt haalden we nu in de vorm van donuts bij de Walmart, geven de auto een wasbeurt en rijden maar.Het reed weer allemaal prima.Dit keer zitten we in down town grand hotel, […]

Dag 6

Vandaag richting Las vegas en we doen een overnachting in St George, daar waren de nodige winkels en restaurant weer😝.We ontbijten in het hotel, met van alles wat je kon kiezen. Prima.De koffers waren weer snel gepakt, ik krijg er gewoon routine in, dit is niet de 1e roadtrip😉We rijden langs lake powel en maken […]

Dag 5

Vandaag gaan we richting Grand Canyon, maar we eten eerst wat in het hotel, we kunnen ook wafels maken en het smaakt allemaal goed.Het is ongeveer 1,5 uur rijden.Het weer is nog steeds heerlijk, bij de GC aangekomen is het rond de 21 graden.Het is best druk en we moeten even zoeken naar een parkeerplek.Nadat […]

Dag 4

Vandaag een rijdag.We beginnen de dag met een bezoek aan het postkantoor, die zijn hier nog gewoon😉, om een pakketje uit Nederland naar Nathalie te sturen. Daarna naar de Wholefoods om te ontbijten.Het doel werd flagstaff, ongeveer. 4 uurtjes rijden, we zijn gestopt bij de hooverdam, met 30 gr beter te doen dan 8 jaar […]

Dag 3

Vandaag verhuizen we naar een ander hotel, aan de rand van Las Vegas.En we maken er daarom een shopdag van😜We begonnen met het ontbijtbuffet in ons hotel, erg lekker weer.Daarna reden we naar een shopping mall, dat was gewoon buiten, zag er zo mooi uit, de mannen gingen naar een auto museum en een grote […]

Dag 2

We hebben echt heerlijk geslapen, wat een lekkere bedden zeg.We gaan voordat we naar Las Vegas rijden eerst langs de Wholefoods voor een lekker ontbijt. Het smaakte ons weer prima, en daarna reden we naar Verizon voor ons internet onderweg.Ondertussen had ik met Daan en Eva nog een leuk speeltje gekocht voor onze Tommy.We konden […]

Dag 1 (heenreis)

Vandaag vertrekken we naar de states, lang naar uitgekeken, maar eindelijk was het weer zover.Wekker ging om 3.30, en zo rond 4.00 vertrokken we naar Schiphol.Koffers zaten weer niet zo vol, dus eigenlijk waren we zo klaar, we hadden op Schiphol een valet parkeerplek gereserveerd, maar die waren verhuisd dus hebben we nog 3 rondjes […]

Meivakantie 2019

Het is weer bijna zover, we gaan weer richting de States! En wel de westkust dit keer. Schreef ik in in ons laatste blog dat we waarschijnlijk niet meer met de kinderen gaan omdat ze nu wat zelfstandiger worden, beiden een HBO-opleiding volgen en wellicht zelf ook nog op vakantie gaan, wilden ze toch wel […]

Reeds bezochte staten

De donker gearceerde staten hebben we reeds bezocht… 😉